Meet ROSLI HUSIN at UKSB!!


10 perkara yang anda perlu tahu tentang ROSLI HUSIN...


  1. Tangan lebih laju berkata-kata dari mulut berbicara.(Pendiam mcm aku jugak)
  2. Buat kerja tak pernah langgar 'dateline'. Cepat sokmo... (Aku 'last minute' baru nak kejar 'dateline')
  3. Staf yang jarang-jarang mengambil cuti. Dalam setahun nak tengok dia cuti pun dalam sehari dua je. (Aku lak kejap ada, kejap tak ada di ofis.. heeeee)
  4. Akan 'ghaib' sekelip mata bila pelawat datang ke ofis. (Sama jugak macam aku...)
  5. Walaupun tinggal jauh nun di hujung dunia... tapi jarang-jarang masuk kerja lewat. (Sebaliknya dengan aku).
  6. Satu-satunya staf UKSB yang pakar dalam 'cat akrilik' dan mahir melukis potret dalam apa jua medium. (Aku sekarang dok layan digital je.. malas..)
  7. Tahukah anda tahun kelahiran ROSLI HUSIN pada 1964? (Awet muda tuuu... Aku?? No komen..)
  8. Hanya minum air manis sekali sehari. (Aku? Huhh!! jangan cakap la..)
  9. Tahukah anda, ROSLI HUSIN ni 'terer' main gitar? (Aku pegang gitar tahu la..)
  10. Tak banyak songeh dalam apa jua keadaan. Kerja masing-masing,tak suka ganggu hidup orang lain. (Jugak macam aku kot..)

Kesimpulannya di atas, ROSLI HUSIN ni memang layak kalau diberi perhargaan sebagai PEKERJA CEMERLANG DAN TERBILANG...Hidup Abang Rosli!!

4 ulasan:

purple_lav said...

hidup abg rosli.pasni nak g mintak tandatangan dia lah. nk buh dalam frame. sbb dh admire dia hahahahahah

mau senyum meleret abg rosli kalau dia baca yg ni....

Kak Alin said...

hidup abg rosli!!!! heeee...

ManHassan said...

aku akan rekemenkan rosli usin menjadey art dyerektor... hidop rosli usin 33 juta kaley.

Kak Alin said...

haaa...haaa... tenkiu man pasai sudi tinjau2 blog saya... rekmen 40 juta kali sekalipun, kalau x pandai kipas... x jlnnya... heee....