Dalam pembikinan...

Assalamualaikummm... Nampak macam susah Kak Alin nak lukis ilustrasi nikan? Sebenarnya zaman sekarang orang dah tak lukis dah 'stail' Kak Alin ni.. Rata-rata semua orang dok melukis dengan 'tablet'. MUDAH dan CEPAT. Tapi memandangkan Kak Alin masih kekok dan tak pandai-pandai menggunakan 'tablet' tu, jadi terpaksalah Kak Alin gunakan cara 'klasik' lagi 'tradisional' ni... masih menggunakan 'PEN TOOLS' di AI. Tak kisahlah ye... janji bahagiakan?

2 ulasan:

ManHassan said...

wahwahwa... 13jutokali.
Makin ngamcem lu punyo blog...
teruskan... 28juto kali...

Kak Alin said...

salam man... amboihhhh... main juto2 je ni? heee... apa yg ngancemnya... update pun jarang. apa2hal pun tenkiu man 30juto kali!!