Tempahan banner dari REDGURL




8 ulasan:

AthirahJinal, Mafraq Jordan. said...

Kak Alin , rindu komik kawan. Teringat masa budak perempuan tu (lupa nama) gabra sebab dia dah makan bijik limau n ayah dia kata, "jagalah,nanti mesti pokok limau tumbuh dalam perut. " haha...

Kak Alin said...

salam Athirah... ye ker rindu ni..??? heee... Budak perempuan tu la kak alin masa kecik. Kan watak tu dlm cerita kak alin .. lupa la tu... heeee... terima kasih byk2 psl masih ingat kartun kak alin. Sekarang pembaca2 kartun di majalah KAWAN dah membesar dah remaja belia belaka. KAWAN pun dah berkubur dah dik. Sayang kan?

Unknown said...

yey sangat suka dgn karton ni.. tq kak alin.. i like it very much..

Kak Alin said...

Aik... unknown ni redgurlcraft ke? Ok... Sama2... :).. (kak alin ter'konfius' jap.

Khalilah MNor said...

Kak alin~! Sy antara fans yg minat lukisan kak alin dlm buku kawan! Hehe adik beradik tu mmg comel. *excited* Sy membesar dengan komik tu kak alin... Rindu zaman kartun kawan, :') Salam kenal kak alin.

Kak Alin said...

Salam Khalifah.. Iskk!!! Terharu kak alin tau ada orang masih ingatkan katun2 kat KAWAN tu. Kalau Khalifah rindu kat KAWAN, kak alin lagi la berganda2 rindu kat majalah kesayangan kak alin tu. Terima kasih kasih byk2. Salam kenal jugak buat Khalifah..

yang asik said...

cakep bgt :)
yangasik.com

Kak Alin said...

salamm... terima kasih yang aisk..:)