SEMUA ALLAH PUNYA

Apa yang 'best' sangat gambar tengkorak ni sampai Kak Alin 'upload' kat
blog kak Alin ni ye? Cer tengok betul-betul. Cantik tak tengkorak ni?


Sebenarnya apa yang ingin Kak Alin ingin berkongsi di sini ialah, setiap
manusia di muka bumi ALLAH ini... seCANTIK mana, seMEWAH mana,
seGLAMOR mana, seHEBAT mana, waima sePOWER manapun kita,
...AKHIRNYA BEGINILAH RUPA KITA.
(jadi tengkorak der...)

Semua yang ada pada kita hanya pinjaman belaka dan hanya AMAL
kita yang akan kita hadapkan di hadapan-NYA. Mmmmm...
Tu je yang Kak Alin nak kata... yang lain masing-masing pikir sendiri ye...

4 ulasan:

miss kecoh said...

betul tu kak alin.. sehebat mana, seglemour mane, secantik manee... ke kubur jugak..

Kak Alin said...

Allah pinjamkan semua tu hanya sebentar saja..

Anonymous said...

salam..sy tgk semua lukisan kak alin cantik.takde satu pon yang tak cantik..sy minat jugak nak lukis lps tu buat kata2 hikmah..boleh ajar tak? hehe

Kak Alin said...

w'salam.. terima kasih banyk. Kalau adik nk beljar selak2 la tutorial yg ad kaat blog kak alin ni..:)