Doa buat ibu dan ayah...


Illustrasi ni dah lama, Kak Alin cuma edit sikit dan sama-samalah kita berdoa buat ibu dan ayah kita ye...

2 ulasan:

Hanif said...

Bila ayah kita tiada baru kita merinduinya..amat sangat..
Masa dia ada..kita lemas dengar bebelannya....ketegasannya..

Semuanya aku sedar selepas menjadi seorang ayah....
Moga roh ayahku dirahmati Allah..

Kak Alin said...

Amin... begitu juga doa kak alin buat arwah ayah Hanif. Kenapa manusia sokmo gitu ye? Bila org tu dah dah x dak baru nak hargai?? Bukan kata Hanif tau.. biasa sapa2 pun mcm tu. Bila org tu dah x dak baru kita terasa kehilangannya.. tak gitu Hanif? Kak Alin pun tersa dengan kehilangan arwah mak kak alin... Moga mereka dicucuri rahmat Allah... Aminnnn...