ASSALAMUALAIKUM......



Assalamualaikum...
http://facemot.blogspot.com/http://facemot.blogspot.com/http://facemot.blogspot.com/
Mulakan pagi ini dengan senyuman... Mmmmm... 
Buat hamba Allah yang sorang ni.
Ok... Tak dak hal punya..
Simpanlah RM30 hak mutlak
 milik anda tu (ada aku kesah???) dan 
sememangnya kartun kak Alin sangat
tidak layak untuk anda yang sangat sempurna. 
Alhamdulillahhhhh.... Jadi, simpan 
baik-baik harta anda dan jangan risau, 
kartun yang buruk lagi menjengkelkan
http://facemot.blogspot.com/
macam mata katak 
tu kak alin akan gunakan di majalah 
IMAN kesayangan Kak Alin. 
Mungkin di situ lebih layak bagi dia. 
yang baik itu datang dari ALLAH dan 
yang buruk itu datangnya dari Kak Alin jualah adanya...
Apa-apa hal http://facemot.blogspot.com/
Terima Kasih banyak-banyak....

2 ulasan:

Nieyxzha Hassan said...

siapa kate kartun kak alin mata cam katak..tak reti menilai seni..camtu la gamaknye -.-"

Kak Alin said...

salam Nieyxzha Hassan ..
Lain org lain pandangn kan? Nak buat camna dah dia x suka.. suka hati dia la kan?:)